maandag 8 oktober 2012

Tassen

Hallo allemaal, vandaag ga ik jullie tassen laten zien die op mijn wishlist staan, of gewoon hele aparte tassen! in ieder geval iets wat ik met jullie wil gaan delen, kijken jullie mee?

                                       1270855017990324_large




Er zijn heel veel tassen, ook heel veel verschillende soorten, klein en groot, en in allerlei kleuren, als allereerst mijn wishlist qua tassen:

                               The_bag_wilkin_grey_brown-1_large

De cowboybag
Als allereerste de cowboybag, een mooie tas van (echt) leer die je in verschillende kleuren hebt, zwart, bruin, lichtbruin, blauw, rood en vast nog wel meer! deze staat al een hele tijd op mijn wishlist, helaas is die wel prijzig, je bent namelijk al zo rond de 130.- kwijt, wat ik persoonlijk best veel vind voor een tas.

                                      Tumblr_m6ydzzqtek1qdj8y5o1_400_large

Louis Vuitton
Wat kan ik hier over zeggen, je houd ervan, of je vind ze vreselijk, persoonlijk vind ik ze heel erg leuk, maar ook deze tassen zijn erg duur, omdat je op elke site weer een ander bedrag ziet staan heb ik er maar een gemiddelde van gemaakt: je bent er zo rond de 900 euro voor kwijt, wat ik echt té veel vind voor een tas, hoe leuk ik hem ook vind helaas ...

                                          237776055295844845_1v4a11km_c_large

Chanel tas
Een Chanel tas, wie wilt die nou niet? ik vind ze namelijk écht heel leuk, ook deze heb je in verschillende kleuren, na wat research kwam ik uit op de kleuren: zwart, wit, grijs, poederroze .. maar ik denk dat er nog wel meerdere kleuren zijn! wederom is deze tas ook niet heel goedkoop, ook voor deze tas ben je rond de 400.- kwijt, wat weer te ver boven mijn budget is ...

Natuurlijk zijn deze tassen erg duur en ik denk dat maar weinig mensen de echte prijs willen uitgeven voor zo'n tas, daarom ook nog wat tassen die wat goedkoper zijn!

                          
Deze leuke tas, die ik persoonlijk een beetje op een Louis Vuitton vind lijken ( de speedy ) is te koop bij de invito voor 39,99!

                           
Dan ook nog deze leuke klas, ik vind het kleurtje erg leuk! voor 49,99 ook bij de invito!

                             
Dan deze tas, van de forever21, voor 23,75!

Dit waren de tassen, hoeveel zou jij ongeveer uitgeven aan een tas? en welke vind je de leukste van deze?

xoxo, Shannen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten