woensdag 10 oktober 2012

Chanel Rouge à lèvres lippenstift


Chanel wie kent het nou niet?                                                                                                                               Zelf heb ik al een paar dingen van dit mooie merk ,waaronder parfums,nagellak- remover,make-up remover en nagellak.                                                                                                                                      Vandaag een lippenstift van de Rouge á lévres lijn voor jullie testen.

De kleur die ik ga testen is ''nummer 66 VANITY''

De verpakking:
De verpakking is typisch Chanel zwart met wit en een beetje goud!
66 VANITY
Ik vind het persoonlijk een erg mooie en chique uitstraling hebben, wat ik ook leuk vind, is dat het een vierkante vorm heeft wat je niet heel vaak ziet.                                                    Wat ik wel een min-puntje vind is dat je aan de bovenkant (onder de lippenstift) moet draaien om de stick eruit te krijgen een draaischijf onderaan vind ik meestal wat praktischer.
De kleur:
Ik vind dat deze lipstick een erg mooie rode kleur heeft, het zit tussen rood en bordeauxrood in.                                                                                                                 Het is niet een kleur die ik zelf elke dag zou dragen (ik persoonlijk vind nude kleuren mooier)                                                                                                                                   Voor een feest is het een super kleur,als je hem goed afhapt word het een hele mooie natuurlijke kleur.                                                                                             Als je naar de stick zelf kijkt zie je een paar glittertjes maar hier zie ik niks van terug op mijn lippen.

Met niks op mijn lippen.
Met 66 VANITY op mijn lippen


Substantie:
Ik vind zelf dat de stick erg fijn smeert, op het begin voelen mijn lippen wel wat trekkerig aan maar naar een minuutje of twee is dit alweer verdwenen.                

Houdbaarheid:
Ik vind dat de lippenstift niet super goed houd maar ook niet heel erg slecht, gewoon net zo als de normale lippenstift.
Na ongeveer 2,5 uur moet je hier en daar een beetje bijstiften maar bij welke lippenstift hoeft dat nou niet?

Waar te koop?
De lippenstift Is te koop bij Douglas, Ici Pari en andere luxe drogisten.
Hij is te koop voor 28.50 per stuk.

Conclusie

+ Een mooie volle kleur.
+ Het kan als een felle lippenstift maar ook als een nude lippenstift gebruiken.
+ Hij smeert erg fijn.
+ Een erg mooie verpakking.
- Hij houd niet extreem lang.
- Hij is best prijzig.

Xxx-Beau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten